Po mom mišljenju, od loše reklame* samo je gora stara, buđava i ofucana reklama. Kao što vidite na slici dolje ispod, ovo je klasični primjer. Iako bi reklama trebala simbolizovati svježinu proizvoda koji treba ući u život korisnika, u ovom slučaju se pretvara u suprotnost. Štaviše, i takve kakve su mogle bi se iskoristiti, ali - to je druga priča, ljepša ideja o pametnijim gazdama koji uživaju dok svako radi svoj posao. Ono što želim podvući da je svakoj reklami potrebno redovno umivanje!
Naravno, postoje izuzeci: neki od njih su buđava reklama na početku džungle koja daje znak da se potrošačka civilizacija pokušala probiti i u pokušaju - propala, kao npr. u filmu The Gods Must Be Crazy.*
Šta je onda reklama? U ovom slučaju riječ je o svim predmetima u svijetu, bilo da je riječ o zastavama, billboardima, zgradama ili bilokojem materijalu koji bi mogao uticati na (prodaju, podrazumjeva se),na image firme, ali i na brand*.
A brand- e, njega definišemo, kako to kaže Marty Neumeier, kao "gut feeling" (osjećaj u stomaku) bilokoje osobe (korisnik ili ne, svejedno je) o određenom artiklu.
Naravno, postoje izuzeci: neki od njih su buđava reklama na početku džungle koja daje znak da se potrošačka civilizacija pokušala probiti i u pokušaju - propala, kao npr. u filmu The Gods Must Be Crazy.*
Šta je onda reklama? U ovom slučaju riječ je o svim predmetima u svijetu, bilo da je riječ o zastavama, billboardima, zgradama ili bilokojem materijalu koji bi mogao uticati na (prodaju, podrazumjeva se),na image firme, ali i na brand*.
A brand- e, njega definišemo, kako to kaže Marty Neumeier, kao "gut feeling" (osjećaj u stomaku) bilokoje osobe (korisnik ili ne, svejedno je) o određenom artiklu.
No comments:
Post a Comment