2/9/15

Najava promocije u Tuzli: 21. MAJ, ČETVRTAK, FILOZOFSKI FAKULTET, 19:00, AMFITEATAR


Knjiga je počela svoj život i moram priznati da sam izuzetno zadovoljan. Nakon objavljivanja u feljtonu Oslobođenja u 16 nastavaka, (od 23. IV do 09. V 2009. godine), krenula je još bolje prodaja knjige. Ono što mi je posebno drago je da mnogi čitaju feljton Oslobođenja, pa bi, kad me sretnu, govoril "pratim, super je ono!". Interesantno je to, kada sam spremao taj magistarski imao sam osjećaj da radim na materijalu koji bi fakat mogao kao knjiga biti interesantan svakom koga interesuje ova naša stvarnost. Da budem precizniji - kako su se to oblikovale naše navike, kako se formirala moda, od pušačke navike kod žena do masovnog konzumiranja banana. Ipak, još mi je neobičnije kada sve te matrice i dan danas vidim kako se primjenjuju, iste formule. Kad je riječ o prodaji knjige preko interneta moram se pohvaliti da se nalazi na 7 mjestu najprodavanijih na stranici knjiga.ba (vidi: Najprodavanije). Probiti se na listu među bestselere, UN-dijete i knjige za lično usavršavanje, ili preciznije, između 2898 drugih knjiga, smatram pravim uspjehom. A i po sadržaju se može smjestiti tu - interesantne priče (povijest) i akademski "must have" (teorija).

Prema tome da ponovim: promocija u Tuzli, 21. maj, četvrtak, Filozofski fakultet, 19:00, Amfiteatar - svi su dobrodošli!
Cijena knjige 
SAMO NA PROMOCIJI - 15,00 KM 



No comments:

Post a Comment