2/7/15

14.04.2009. Uz Ligu prvaka: HEINEKEN I "UŽIVAJ ODGOVORNO"

"U nekim situacijama i za osobe s određenim fizičkim stanjima konzumiranje alkohola u bilo kojoj količini predstavlja zdravstveni i sigurnosni rizik. Najočitija je vožnja u alkoholiziranom stanju jer su vožnja i alkohol ubojita kombinacija. No, također je opasno piti na poslu, tijekom ili prije bavljenja sportom, tijekom trudnoće ili ako imate probleme povezane s alkoholom." "Činjenica: alkohol (...) Najprije umrtvljuje središnji živčani sustav, a zatim ga, ako nastavite s konzumiranjem, nadražuje." nisu riječi nekog puritanca ili borca protiv alkoholizma nego Victora, menadžera ljudskih resursa u Heinekenu i sekretarice iz iste firme.
Jednostavno, iz Hainekena su se odlučili pobrinuti za loš imidž konzumenata njihovog piva kroz "Uživajte odgovorno u Heinekenu" programu da pruže potrošačima informacije o alkoholu 
(www.enjoyheinekenresponsibly.com).
Interesantno je da nakon zabrane reklamiranja duhanske industrije u "Formuli 1", ovo za neke očekivan pravac koji je zauzela korporacija koja prodaje uzročnik mnogih negativnih pojava u društvu, ukoliko se u njemu ne uživa odgovorno, odn. ukoliko se zapije pa sjedne za volan. Zato se Enjoy Responsibly sa lijeve strane uz sredinu terena može pročitati i kao "pij, ali ne ubij - sam si odgovoran".
Čudno zvuči kada se brendira pivo kao piće koje se konzumira povremeno (flaša-dvije), te da apeliraju na konzumente da ne voze pjani i da piju manje. Zato njihov website objašnjava što 'previše' zapravo znači, i kada su u opasnosti od pretjeranog pijenja. Naravno, uz neizostavno: "Imajte na umu da su alkoholna pića namijenjena samo za potrošače iznad zakonski dozvoljene dobi".

No comments:

Post a Comment