2/9/15

02.12.2009. Gost predavač: PR WEEK BELGRADE 2009.

Konsultantska kuća Attache u saradnji sa Fakultetom za medije i komunikacije organizovala je PR Week Belgrade 2009 koji je održan u Sava Centru, od 23. do 27. novembra 2009. godine. Tema ovogodišnje konferencije je Efikasna komunikacija – najveći izazov modernog doba. Bio sam jednan od predavača i moram priznati da sam izuzetno zadovoljan. Naravno, što se tiče mog predavanja, uvijek postoje stvari koje isplivaju post festum i koje treba dotjerati. Naslov predavanja je bio "Žongliranje informacijama", a cilj je bio skrenuti pažnju na važnost poznavanja povijesti i teorije, te ponuditi na uvid kreiranje informacija u skladu sa Habermasovim pretenzijama na važenje iskaza, te COPR (Consensus Oriented PR), teoriju Rolanda Burkharta koja se također oslanja na Habermasovu TCA. Po postavljenim pitanjima jasno je bilo da je tema moje disertacije bila posebno interesantna. Posjetiocima sam ostao dužan materijal, a biće dostupan do kraja sedmice na ovom blogu, vjerovatno u komentarima (postaviće ga već neko:)).
           Iako nisam bio tokom cijelog PR Weeka, osjetila se pozitivna atmosfera, ali i pakost i zavist, pa je to jedan od razloga zbog kojih je hackovana i Facebook grupa PR Week-a i zvanična webstranica. Ono po čemu će PR Week možda postati prepoznatljiv su - gosti iznenađenja. Tako se u četvrtak vodila žučna rasprava sa Semirom Osmanagićem, a zadnji dan konferencije preko Skypea gost je bio TJ Walker', čovjek čiji konusltantski sat košto koliko moja polugodišnja plata i definitivno vrijedi. Moram priznati da je samo jedno (i to posljednje) kvalitetno pitanje dalo mnoge jednostavne odgovore, i bez kojeg bi sve možda ne bi izgledalo izvrsno. Posebno mi se svidjelo predavanje Milice Ličina Čalija koja je objasnila šta se to zapravo dešavao sa Munchmallow-krizom.
           Studentsko takmičenje je najavljeno mnogo prije nego BiH PRC-a (od 2006. je krenulo), a koliko vidim, postoji mogućnost da ovo takmičenje postane međunarodno. 














No comments:

Post a Comment