2/7/15

23.04.2009. "Oslobođenje" objavljuje: FELJTON "ODNOSI S JAVNOŠĆU"


Od danas već možete čitati u dnevnoj novini "Oslobođenje" feljton "Odnosi s javnošću". Riječ je o odabiru redakcije "Oslobođenja" iz interesantnih dijelova moje knjige. Jutarnja kafica u bilokojem kafiću širom BiH ne ide bez listanja novina. A one koje interesuje "šta su to oni  pronašli interesantno" mogu sami provjeriti. 



A ko objavljuje dijelove iz knjiga? 
Ranije sam već pisao o PR i izdavaštvu ovdje. Ovaj feljton bi možda mogao biti dobar i praktičan epilog. Od dnevnih novina osim "Dnevnog avaza" koji samo jednom sedmično (mislim subotom) objavi izvadak iz nekog prevedenog bestselera na zadnjoj stranici dodatka (izdavači uglavnom "Buybook" ili "Šahinpašić"), imamo upravo "Oslobođenje" koje je možda najnaklonjenije "konzumentima knjige". 

Naime, oni svakog dana u rubrici Feljton, na dvije strane, objavljuju najzanimljivije dijelove iz knjiga koje nastoje naći put do svojih čitalaca. Očito je da je presudan kvalitet jer tu se mogu naći knjige raznih izdavača od VBZ, Šahinpašića do malih izdavača. U to sam se i sam osvjedočio. Nije me zabolilo uzeti telefon, okrenuti "Oslobođenje", objasniti šta želim, poslao sam knjigu i javio sa e-mailom odgovornom da bih nakon nekog vremena dobio obavijest e-mailom da je knjiga prijatno iznenađenje, te da su voljni objaviti dijelove. Moje je bilo da pošaljem sliku.
Nikakvih štela, nikakvih manipulacija - možda je to što me najviše raduje u ovom slučaju. Da, uvijek vrijedi pokušati, makar tvoja knjiga i ne bila ostalom svijetu interesantna kao tebi. Što sam uvijek, čini se ne bez razloga, isključivao. (23.04.2009.)

No comments:

Post a Comment